Photo by: Andres Putting (EBU)
Evrovizija 2018

Rezultati glasanja na Pesmi Evrovizije 2018

Predstavnici Srbije Sanja Ilić i „Balkanika“ zauzeli su 19. mesto u finalu 63. Pesme Evrovizije. Glasovima žirija naša pesma je podelila 20. poziciju na tabeli, a publika je postavila na 12. mesto.

U drugom polufinalu prikupili su 117 poena, što je bilo dovoljno za 9. mesto. Žiri ih je pozicionirao na 11. mesto, a publika na osmo.

Da bi evrovizijsko glasanje učinili otvorenijim i dostupnijim, EBU je neposredno po završetku glasanja objavio kompletne rezultate glasanja u polufinalu i finalu, kao i odvojene rezultate publike i žirija, te kompletne glasove svakog od pet članova nacionalnog žirija.

Članovi žirija koje je nominovala Radio-televizija Srbije su:

  • Radivoje Radivojević — predsednik žirija, kompozitor, aranžer, producent i instrumentalista, autor predstavničke pesme Jugoslavije Ljubim te pesmama 1992;
  • Bojana Stamenov — predstavnica Srbije 2015, džez, bluz i pop pevačica;
  • Dejan Cukić — rok pevač i rok novinar;
  • Tijana Milošević — violinistkinja, član pratećeg ansambla Željka Joksimovića na Evroviziji 2004. i 2012;
  • Branislav Krstić, poznatiji pod umetničkim imenom Bane Garavi sokak — folk-rok pevač i muzičar.

Uporedni pregled odvojenih glasova žirija i publike, kao i kombinovane bodove, pogledajte u tabelama.

FINALE

PRVO POLUFINALE

DRUGO POLUFINALE

Detaljan pregled rezultata glasanja

Oznake

4 komentara

Ovde napišite svoj komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Moja rang-lista velikog finala ESC 2018. izgleda ovako:
    1. Kipar
    2. Bugarska
    3. Izrael
    4. Nemačka
    5. Češka
    6. Srbija
    7. Madjarska
    8. Finska
    9. Francuska
    10. Moldavija
    ———————-
    11. Litvanija
    12. Holandija
    13. Ukrajina
    14. Danska
    15. Albanija
    16. Estonija
    17. Portugal
    18. Slovenija
    19. Italija
    20. Austrija
    21. Ujedinjeno Kraljevstvo
    22. Norveška
    23. Australija
    24. Španija
    25. Švedska
    26. Irska
    Smatram da su pesme Kipra, Bugarske i Izraela u konačnici najviše odskočile od konkurencije, i da je svaka od te tri zemlje mogla pobediti, ali da je Kipar ipak imao najkompletniji nastup, ono nešto za pobedu! Ipak je pobedio Izrael, najviše na konto popularnosti pre Eurosonga (ono što lani nije uspela Italija, mada je Neta bila boljau finalu u odnosu na polufinale).
    Srpskim timom i nastupom sam mnogo zadovoljniji od očekivanog,i ove godine je naš tim doživeo neopravdani hejt unapred od većine novinara i blogera u Lisabonu ( te loša koreografija, te loše kadriranje)…Ništa to nije bilo tako loše. Ja zadovoljan, iako se i po mom topu vidi da nije baš na samom vrhu!
    Ne bih komentarisao na dalje ništa više jer ću se svakako rasplinuti u tome, od jačih utisaka te večeri napomenuo bih skandalozno visoko kotiranje Švedske od žirija (kome je ono igranje i pevanje simpatično?) I naravno neočekivani flop Bugarske i Francuske, ali i Finske (polomila se devojka na sceni, otpevala pesmu na 30ak jezika, i predzadna?!). Te stvari mi nisu bile pravo. Sve u svemu odličan Eurosong, sa malo gorčine, jer moj 1.favorit Kipar nije pobedio, dala je Eleni 1000% sebe i to cenim najviše kada dodje “ta” noć!
    Pozdrav

  • To što je Toy pobednik prve polufinalne večeri je sasvim očekivano i nije se dovodilo u sumnju. Prijatno znati da je Bones kod žirija kotirana visoko, a vala su imali sluha i za Stones i A Matter of Time. Sa druge strane, Monsters i When We’re Old su kotirane baš po meri kod žirija, s tim što je Franka imala performans daleko upečatljiviji od predstavnice Litvanije. Međutim, uvek je zanimljivije analizirati glasove publike. Evidentno je da je falio rimejk My Number One, pa Fuego odnosi pobedu u tom slučaju, a u stopu je prati hip hop numera, jer je to žanr koji trenutno preuzima primat nad muzičkom industrijom ( ne još dugo 🙂 ) i to je takođe očekivano. Isto važi i za Hvala, ne!
    A onda publika da nam dokaže da “zna” da proceni “kvalitet”, (pseudo)operu plasira na treće mesto, dok Bones pada nizbrdo. Ako išta znači, žiri i publika su se usagalasili da Lost and Found i Our Choice ne treba da se bore za prvo mesto, a isto važi i za Forever i na moju žalost i za Qami.

    Ribaku očigledno “star power” ne jenjava nimalo, pa prvo mesto u drugom polufinalu ( sa jednakim brojem poena publike i žirija 🙂 ) je logičan ishod njegovog rejtinga, ali kako se desi da završi na 15. mestu ( ne baš loš plasman, ali da li je do nekog “otrežnjenja” došlo kod žirija i publike, budući da je zalužio da preuzme 10. mesto od moldavskih predstavnika u finalu )? Ipak je naterao ljude da zavole i njegov drugačiji rad, što je i odlika pravih muzičara/autora. Svidelo vam se ono od pre? Nateraću da vam se svidi i ovo. 😀
    Pobeda Dance You Off kod žirija ne čudi. Muzički stručnjaci i kritičari doživljajvaju tekuću dekadu kao idealnu za miksanje muzike, koja je pod uticajem diska i popa osamdesetih u modernom aranžmanu, što se naravno odnosi donekle i na Ribakovu numeru. Uz to, maksimalno ispolirana produkcija i stilizovana svaka nota sa sve izvođenjem i outfitom. Mišljenja sam da je Robinova numera od prošle godine ipak bila bolja, dok je Dance You Off nekako “filer” na ovonedeljnoj listi top 20 pesama. 🙂
    San Marino i Gruzija ( koja je ipak nudila nešto specifičnije ) su uspeli da slože publiku i žiri da ih treba ostaviti da nastupe jedanput.
    Naravno, Vejlonov sirov talenat je prepoznat, ali je kantri očigledno mrtav žanr na ovom kontinentu ili je bar konstantno na intezivnoj nezi sudeći po glasovima publike.
    I ono što se ispostavilo kao činjenica je to što je jedina baltička zemlja sa prihvatljivom pesmom bila Letonija ( baš kao i prošle godine ), a i žiri nam se složio oko toga, mada ok, nastupali su u različitim večerima pa ne treba i nije realno upoređivati, ali ipak je to tako. 🙂 Laura ostaje Queen of Hearts sa pesmom koja je samo jedan rez iznad Monsters.
    Kristabel se zaista potrudila, a to se videlo i čulo i na probama. U slučaju Malte je zapravo najveća diskrepanca u polufinalu, budući da ju je publika plasirala na poslednje mesto. Doduše, pesma joj nije bila ni korektna.
    Distanca između publike i žirija se pokazala i u slučaju pesme Higher Ground. Tu mi je malo čudno bilo da žiri negoduje, posebno kada postoje pesme We Got Love i My Lucky Day. 🙂
    Zanimljivo da metal nije jednako mrtav žanr kao kantri, pa je zato verovatno publici numera Mađarske došla kao neko osveženje među ovom pop gungulom. 🙂
    Melovin je meni lično bio neubedljiv kao i na snimku iz rubrike Iz mog ugla, pa me i ne čudi da je bio na granici u slučaju žirija, mada je imao solidn(ij)u pesmu.
    Novu decu je žiri jedva prihvatio, što možda implicira da je vreme tradicionalnih ( onih nehibridnih bar 🙂 ) momenata izgleda prošlo ( da li je to dobra stvar? ), a to se videlo i u slučaju Grčke i Crne Gore. Naravno, izuzetak od takvog pravila nam servira Moldavija, pa nam se možda šalje poruka da prigrlimo trube i harmoniku i pravac top 10 plasman sledeće godine, a možda i nešto bolje. 🙂 Ako ništa, to je bar instrumentalna pratnja svojstvena našem podneblju.
    Predstavnica Rumunije je bila odlična na probama i zvučala je dobro i u polufinalu, pa žiri nije mogao da ostane imun na to, ali pesma je bila veliki kamen spoticanja ( gle čuda da pesma ne bude dobra, a da se dobro peva i ne prođe dalje 🙂 ).

    U finalu je kod publike najzasluženije prošla We Got Love, jer Storm i pesma Austalije su iste. Trebalo je zajedno da nastupe i da odrade medley tih dveju pesama, jer zaista nema razlike. 🙂
    Dance You Off je kod publike zaslužila daleko više, a manje od žirija. 🙂 Ipak, čekam kralja popa Max Martina da se odazove molitvama svih ljudi koji žele da lude za njegovim aranžmanima i kompozicijama. 😀
    Nobody But You nije ostavila utisak, jer prosto pesma je neupečatljiva i onda ne može da se prekrije pukotina između toga što je interpetacija bila odlična i toga što je pesma bledunjava.
    Žiri je odlučio da Non Mi Avete Fato Niente bude pri dnu, a Mercy pri vrhu, a publici se očigledno dramatičnija verzija pesme sa sličnom porukom svidela i Italija osvaja bronzu u narodu. Obe pesme su svakako jedne od najvrednijih ove godine.
    Bones jeste zalužila više. Ironija da bude veća, pesma je miljama ispred njihovih najsjajnijih rezultata iz 2016. i 2017. godine. Dobro, ipak može da parira Kristijanovoj numeri. 🙂
    Mall ceni žiri, jer je rok TAJ žanr, ali evrovizijska publika ipak više gravitira ka popu, pa tako Mall skuplja prašinu u glasovima.
    Together se plasirala bolje nego što je Rajan mogao da sanja i za 5 mesta bolje od svog strica iz 2001. godine. 🙂
    Tu Cancion je uspela da izmakne poslednjem emstu, iako nije bilo sumnje da tu negde i pripada, dok se ne čudim za poziciju Sare Alto ( večito druga ). 🙂 Mislim, pesma jeste korektna, ali tako talentovana devojka je trebalo da ponudi daleko veću dozu kreativnosti da bismo razmatrali da li da damo novčiće njoj. 🙂
    Eleni svaka čast na kontroli disanja i vokala u najžustrijim momentima u koreografiji. Činjenično stanje je da bi je čak i Beyonce pohvalila. Gde ćeš više raznolikosti od Eleni ove godine? Pevačica albanskog porekla afirmisana i popularna u Grčkoj predstavlja Kipar na engleskom jeziku sa nazivom pesme na španskom. 😀 Za sve zaslužuje plus. Meni je iskreno samo problem pesma, jer zaista mogu to da zamislim samo da se pusti na stadionu u toku svetskog prvenstva u fudbalu ( dobro, tekst ne odgovara manifestaciji, ali atmosfera komopzicije ispunjava kvotu 🙂 ) ili u reklami koja slavi jubilarnu godišnjicu Coca-Cole.

    Toy je u muzičkom svetu ono što je Scream u horor žanru ( odnosi se i na That’s How You Write A Song 🙂 ). Satira uvek pobeđuje. Prenosenje snažne poruke putem “light” jezika i nekonvecionalne vokalne tehnike neusmnjivo dopire do slušalaca. I dok će se smatrati da je ovo na nivou lokalnih mejnstrim otpadaka, Neta je ipak servirala veoma solidan mejnstrim potkrepljen njenim vibrantnim karakterom.

    Ova godina je za Evrvoziju bila kvalitetna samo ako se uzmu u obzir kvalitetne (?) komopozicije (:)), a ima ih u dovoljnom broju za plejlistu u trajanju od nekih 45 minuta.

  • Dokle će da za članove žirija vade neke ljude iz naftalina, koji verovatno uopšte ne prate Evroviziju? Ja bih voleo da se Banetu garavom javno postavi pitanje na osnovu kojih kriterijuma je bugarsku pesmu stavio na poslednje mesto u finalu!

  • Srbija je 12-ta što je dobar rezultat(isključujem glasanje žirija jer je nedemokratsko i nepošteno). Iskreno se nadam da će sledeća Beovizija biti više sa puno istaknutih interpretatora i kompozitora. Pobedio je šund, kič, glupost, ali to se narodu sviđa. Sa druge strane, Srbija bila originalnija i zato je ovaj rezultat. Nadam da će, pre svega RTS, a posle svi muzički poznavaoci, uraditi pravi posao i učiniti ovaj narod ponosnim.