Iz mog ugla 2017

„In too deep” iz mog ugla (Srbija)

[dropcap]P[/dropcap]oslednja u nizu ovogodišnjih pesama u našoj rubrici „Iz mog ugla” jeste In too deep (Preduboko) koja će predstavljati našu zemlju u Kijevu u izvođenju Tijane Bogićević.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]Već po ustaljenoj tradiciji, naša pesma je izuzeta iz konkurencije u rubrici, kako bi se izbeglo pristrasno ili tendenciozno ocenjivanje, no svakako podleže ocenjivanju i utiscima, kako redakcije, tako i čitalaca.[/box]

Tijanu Bogićević interno je izabrala Muzička redakcija RTS-a. Ona dolazi iz Novog Sada, ali trenutno živi u SAD sa svojim suprugom, takođe muzičarom. Rođena je 1. novembra 1981. godine. Svoju karijeru je polako ali sigurno započela 2001. godine, kada je počela da radi kao prateći vokal za Vlada Georgieva, pa su tada počela i putovanja s njegovim čitavim bendom. Od te godine Bogićevićeva je bila prilično vezana za rad u studiju – pevala je prateće vokale velikom broju naših poznatih izvođača.

Dve godine kasnije osnovala je alternativni bend pod nazivom „Shanene”, koji je žario i palio klubovima širom Srbije. Kaže da je muzika njen poziv od malena. Otkad zna za sebe Tijana je bila ona koja podiže atmosferu, zasmejava i zabavlja svoje ukućane pesmom i muzikom. Reč je o jednom vrsnom pop i „soul” izvođaču sa ovih prostora.

Tijana ima i zavidan evrovizijski „staž”. Učestvovala je na onoj ukletoj Beoviziji 2009. godine s pesmom Pazi šta radiš. Sa ovom zanimljivom evro-pop numerom nije prošla u finale izbora. To bi, eto, bila njena prva konkretna veza sa evrovizijskom scenom.

Izabrana je za jednog od pratećih vokala 2011. godine. Nina Radojičić je tada predstavljala našu zemlju s pesmom Čaroban, a Bogićevićeva je bila jedna od onih simpatičnih devojaka iz „šezdesetih” što su pevušile iza Nine.

Autori ovogodišnje srpske pesme su muzički producenti, kompozitori i osnivači sastava SYMPHONIX INTERNATIONAL: Borislav Milanov, Bo Pešon, Johan Alkenas i Liza An-Mari Linder. Tim SYMPHONIX INTERNATIONAL je radio do sada na mnogim projektima, a na Pesmi Evrovizije su ostvarili značajne uspehe i bili deo tima koji je 2014. godine pobedio na takmičenju s Končitom Vurst i pesmom Rise like a Phoenix. Autorski su tim numere If love was a crime, s kojom je Bugarska prošle godine osvojila 4. mesto, a pored srpske pesme, ove godine su uradili i numere Dance alone s kojom će se u Kijevu predstaviti Makedonija, te Beautiful mess, koja je bugarski kandidat.

Tokom godina radili su zajedno ili odvojeno na mnogim albumima i sarađivali sa umetnicima kao što su Keli Klarkson, Džon Ledžend, Kajli Minog, Lejdi Gaga, grupe „Jonas Brothers” i „Tokio Hotel”, zatim Meri Džej Blajdž, Armin Van Buren, Končita Vurst, „Jamiroquai” i drugi.

[tabs type=”horizontal”] [tabs_head] [tab_title] R’n’B verzija [/tab_title] [tab_title] Acoustic verzija [/tab_title] [/tabs_head] [tab] [/tab] [tab] [/tab] [/tabs]

Predstavnica Srbije nastupiće na otvaranju drugog polufinalu 11. maja, a na današnji dan, rangirana je na 32. mestu (OddsChecker.com).

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 Vremeplov | 1981 

Na Trgu Svetog Petra u Rimu, atentator Mehmet Ali Agdža je 13. maja ranio papu Jovana Pavla II. On je pucao na njega, pri čemu je ovaj bio pogođen s četiri metka, dva od njih u stomak, jedan u levu ruku, a jedan u desno rame. Nakon odsluženja 19 godina kazne u Italiji, deportovan je u Tursku, gde je odslužio drugu presudu za ubistvo Abdija Ipekčija, levičarskog novinara, 1979. godine. Mehmed Ali Agdža je 2. maja 2008. tražio da mu bude dodeljeno poljsko državljanstvo jer želi da poslednje godine svog života provede u zemlji porekla pape Jovana Pavla Drugog. Izjavio je da nakon puštanja želi da poseti papin grob. Oslobođen je 18. januara 2010.

U osvitu nove 1981. godine, 1. januara, Grčka je postala članica Evropske zajednice koja je kasnije, Mastrihtskim ugovorom 1993. godine preimenovana u Evropsku uniju. Iste godine, prvi put je izolovan HIV virus, uzročnik SIDE.

Pored Tijane, 1981. godine rođeni su i Žak Houdek, Omar Naber i Papai Joci, ovogodišnji predstavnici Hrvatske, Slovenije i Mađarske. Rođena je i kanadska pevačica Nataša Sen-Pjer, predstavnica Francuske 2001. godine, srpska glumica Ana Franić, fudbaler Nemanja Vidić i folk zvezda Seka Aleksić.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

NIKOLA LJUBISAVLJEVIĆ
Isprva nisam bio oduševljen izborom Tijane za našeg predstavnika. Malo sam tom osećanju i sam doprineo, s obzirom da nisam neki poznavalac njene karijere. Opet, s druge strane, znam za njeno Čudo, Tražim, duet sa Aleksom Jelićem, Tijaninu (pesmu), gostovanje u emisiji „3 boje zvuka”. Znam i da je bila prateći vokal Nini 2011. godine. Malo po malo, prativši je na „Instagramu”, postala mi je veoma draga. Još kad sam čuo In too deep, odmah je simpatija prema Tijani prešla u oduševljenje. Ovo je ono što smo oduvek „kukali” da pošaljemo. Modernu, svežu, ’trendi’ pesmu koju Tijana fantastično interpretira svojim pomalo peskovitim glasom. Hejteri će uvek hejtovati i nalaziti joj mane (pesmi i Tijani), a ja ću uvek svim srcem da budem uz našeg predstavnika, kad znam da će dati sve od sebe. GO GO Tijana! GO GO Srbija!

MARKO VUJINOVIĆ
Ono što je mene fasciniralo jeste to da će ove godine Srbiju predstavljati jedan od naših predloga iz rubrike „Evrovizijski potencijali”, što govori da naša redakcija zapravo ima nekog pojma o muzici i kvalitetu. Dakle, Tijana je bila fantastičan izbor. Međutim, ono što nije dobar izbor je pesma. Prilično neinventivna, slaba, bez nekog posebnog karaktera. Kada sam je prvi put poslušao, čak me nije vuklo da je opet pustim. Prosto, pesma je bleda i Tijani će trebati čudo da bi se plasirala među prvih deset. Lepo je što će Srbija imati jednu vrcaviju, dabstep numeru. Samo toliko. Ne kažem, Tijanin vokal je došao do izražaja, ali celokupan paket je razočaravajuće slab i nikakav. Na kraju krajeva, uvek ću navijati za svoj domovinu, te tako želim MNOGO sreće Bogićevićevoj u Kijevu! Mnogo sreće, Tijana!

SVETLANA JUKIĆ
Ovako nešto do sada Srbija nije slala na Evroviziju. Moderna pesma brzog ritma, bez etno-primesa. Zanimljivo je videti i čuti i ovakvu pesmu kao našu predstavničku. Dopada mi se i činjenica što ponovo šaljemo jedan odličan vokal koji na žalost ovde nije dovoljno afirmisan. Ako zbog nečeg mogu da pohvalim RTS to je interni izbor izvođača i prilika da nas predstavljaju odlični vokali i odlični muzičari (o izboru pesama ovog puta neću reći ništa i naravno mislim na poslednje tri dame). Tijanina pesma je nešto što može da prođe sjajno, pa i da postane hit, ali isto tako može da u moru modernih numera potone i prođe kao Sanja prošle godine (finale je zagarantovano). Ovo je prvi put u našoj evrovizijskoj istoriji da pošaljemo brzu pesmu pozitivne tematike, a da ne bude staromodna ili da bude (da upotrebim eufemizam) šaljivog karektera. Svakako moja podrška i navijački entuzijazam su bezrezevni kada su naše pesme, bez obzira na kvalite, a ovde je prisutan. P.S. I dalje mislim da su gotovo svi u Evropi bili gluvi kada je naša prošlogodišnja pesma u pitanju. P.P.S. Pitanje za RTS: Može li sledeće godine pesma na srpskom?

ĐORĐE VESKOVIĆ
Moram biti ponosan na to što je Srbija i ovaj put shvatila kakav izbor treba našoj zemlji. A isto tako sam i ponosan što smo ovaj put i mi malo „pripomogli” RTS-u pri odabiru predstavnika, zahvaljujući našoj rubrici „Evrovizijski potencijali”. Iskren da budem, u početku čitanja prezentacionih redova nisam se nadao Borislavu Milanovu kao autoru pesme, ali sam zadovoljan krajnjim rezultatom jer on jedini može da pravi vrhunske pesme za naše ili za bilo kog pevača. Puno sreće Tijani!

MILICA STANISAVLJEVIĆ
Zaista sam bila oduševljena kada sam čula da će se Tijana ove godine ogrnuti našom zastavom, ne samo što sam je intenzivno slušala i ranije i znam da je sjajna pevačica, već i jer mi je oduvek delovala kao tip izvođača koji ne pristaje na kompromise. Još više me je oduševila vest da na našoj pesmi neće raditi uobičajena kompozitorska postava, već neko ko mnogo više obećava (žao mi je, al’ činjenica!). Ako izuzmem možda malkice prerepetitivan refren za moj ukus, ova pesma mi je daleko originalnija i prijemčivija od svega što smo poslali na Evroviziju u proteklih nekoliko godina. Prvi put imamo i ubedljivog izvođača, i jako lepo upakovan vizuelni segment, i sjajnu, modernu pesmu koja zapravo ima potencijal da se sluša i van same Evrovizije. Hvala RTS-u što se konačno osmelio, i Tijani, što znam da nema šanse da nas obruka. 🙂

ZDRAVKO TRIVIĆ
I nakon već toliko vremena otkako je objavljena, ja i dalje nisam siguran kakav mi je odnos prema našoj pesmi. I izvođač i pesma su po mom mišljenju više nego korektni, ali na tome sve i ostaje. Možda prosto očekujem previše od naših predstavnika, pa konkretno i od Tijane, nešto više od „više nego korektno”. In too deep se u svakom smislu utapa u stil bar dvadesetak pesama ove godine. U tom smislu, mogla bi završiti recimo treća u finalu, ali i bez problema ostati u polufinalu. Ali to mi je od svega najmanje bitno. Nedostaje mi prepoznatljivost, nešto ličniji pečat, iako je sve odlično otpevano i isproducirano. Pri tom ne mislim na onu kvazi-etno-orijentalnu deonicu, koja, po mom mišljenju, nije dovoljno jak „začin”. S druge strane, drago mi je što smo izašli iz sopstvenog klišea i konačno, po prvi put, poslali nešto savremenijeg, pa i svetskog zvuka. Zato se iskreno nadam da će Tijana i In too deep ipak dopreti do srca evropske publike. Moje je tek okrznula, što je ipak dovoljno da svim srcem navijam za našu predstavnicu. Srećno u Kijevu!

SLOBODAN TODOROVIĆ
Ja ću biti konkretan i reći da Srbija prvi put od 2012. godine ima pesmu koja odgovara mom ukusu. Prvi put, čini mi se, imamo pesmu koja nije „Made in Serbia” i to se čuje, vidi, oseti bez ikakvog pogovora! Drago mi je što se RTS konačno osmelio da iskoči iz sopstvenog klišea u kojem se „davio” ranijih godina i ako nastavi ovim putem, želim i očekujem da postanemo u tom svetlu neka nova Belgija, Holandija ili Bugarska. Buđenje posle višegodišnjeg tavorenja! Žao mi je „patriJote”, ali vremena su se promenila! In too deep je tip numere koje se mogu čuti na radio-stanicama, VH1 i slično, savremena, sa odličnim tekstom i sigurnim izvođenjem, a opet ima vrlo diskretan „balkanski miris”. Naročito mi se dopada prelaz iz drugog u poslednji refren. Sve ovo daje i dosta prostora za efektan scenski nastup za koji se nadam da, za razliku od pesme, neće u vizuelnom smislu biti „Made in Serbia”. Očekujem ulazak u finale, ali plasmanom uopšte nisam opterećen.

Sutra: Iz mog ugla 2017 – REZIME

Oznake

19 komentara

Ovde napišite svoj komentar
  • Moj komentar se neće mnogo razlikovati od ostalih, u svakom pogledu pesma mi se dopada, a i kao i prošle godine RTS me je skroz iznenadio svojim odabirom za Pesmu Evrovizije, tako da TIJANA SAMO NAPRED U FINALE PA I JURIŠ NA POBEDU…. 😀

  • Ma kakav MTV ,sta ce nama to? Da li smo mi bas toliko nesposobni pa u 21. veku ne umemo ili nas mrzi da napravimo nesto kvalitetno? Kako je moguce da imamo u celoj zemlji 3 kompozitora?
    Svako moze da napravi dobru pesmu samo treba izdvojiti nesto vise vremena i treba doci inspiracija.

  • Vrlo zanimljiv utisak me ispunjava ove godine kad je naša pesma u pitanju. Nikada mi se do sada nije ovoliko dopadala naša pesma kao ove godine,ali isto tako nikad nisam više strahovao za plasman,kao sad! Pesma je zanimljiva, brza, u trendu, sveža,dostojanstvena, izvodjač je kvalitetan i reprezentativan, ali nema žara, nema elana u našem timu! Vidi se da Eurosong nije na široj mapi prioriteta, jer kampanja je bila skromna, angažovanost u medijima, domaćim a kamo li stranim, tim koji je skoro isti svake godine, pa dosadili su i nama, a kamo li publici u Evropi! Sigurno će opet biti neka predvidljiva,pojednostavljena scena na ekranima, baletan koji igra oko pratećih vokala, bose izvodjačice koje decentnim plesnim pokretima prate koregrafiju, i Tijana koja će s njima i baletanom imati neki performans,i jedina dilema je ima li cirkuskog obruca ili ne… Kako bih voleo da me RTS razuveri nekom moćnom scenografijom a la Rusija, Svedska, Australija…
    Naravno, uprkos vidljivim i nevidljivim nedostacima predstavljanja Srbije, ja sam kao i svake godine strastveni navijač i podržavam pesmu u nadam se da se neće desiti blaga razočaranist kao sa Sanjom i da će ovaj put Evropa prepoznati nas i naš kvalitet,jer ga Tijana donosi,u nadam se što boljem svetlu i nadtupu! Srećno Tijani i srpskom timu!

  • Odmah da krenem sa ocenom:
    brojcana: 2-
    opisna: bezlicna
    Sto sam je vise slusala, sve mi se manje dopadala … Ustvari to je ona vrsta pesama, koju kad jednom cujete, zaboravite je, a sto je vise slusate pocinje da vas nervira.
    Isto vazi i za izvodjaca … Dzaba njoj glas kad kod slusalaca i gledalaca ne izaziva nikakvu reakciju …Jasno smo to mogli videti i cuti u Tel Avivu i Amsterdamu. U Madridu je vecina prisutnih u publici bila pijana … a pijanome nije vazno ni ko peva ni kako peva, vazno da se peva.
    Mislite li da ce u Kijevu biti nesto drugacije?

    Prethodne dve godine imali smo pred samo takmicenje, a i tokom polufinala, utisak da su nase pesme dobro kotirane kod publike i clanova zirija.
    Za vasu informaciju … obe su se jedva plasirale u finale .. bile su 9. i 10. u svom polufinalu (pretposlednja i poslednja).
    Misljenja sam da ove godine nasa pesma finale videti nece.
    Ali u svakom slucaju, zelim joj sve najbolje.

  • Ове године РТС ме је пријатно изненадио. Одрађен је добар посао , и сматрам да нам је ово најбоља и најквалитетније песма још од Бакуа и Жељка Јоксимовића 2012. године. Модерна песма , јаког вокала , сматрао сам да је то то што Европа тражи међутим лоше котирање ме је непријатно изненадило. Сматрам да се финале не доводи у питање али мислим да ћемо тешко бити у првих десет. Остају ми исте замерке : 1. Подхитно вратити формат такмичења за избор представника 2.Певати на матерњем језику (мада не могу кривити људе који су бирали песму јер је такав тренд на целој Евровизији нажалост) . Песма која има потенцијал , која обећава , и верујем да ће остати упамћена. Нада постоји. Оцена – 4

  • Tijana je neosporno odličan vokal, a “In too deep” odlično isproducirana pjesma. No nažalost moram priznati da mi je to jedna od onih pjesama koje mi uđu kroz jedno uho unutra, kroz drugo van. Dakle, ne bih se nikako složio da je ovo nešto najbolje što je Srbija ikad poslala. Ja osobno priželjkujem da je ovo samo jednokratni eksperiment te da će se Srbija sljedeće godine vratiti domaćim autorima. U tom slučaju možda srpska pjesma neće biti toliko u skladu sa svjetskim trendovima, ali će svakako biti zanimljivija od ovoga. A i ponovno pjevanje na srpskom bi bio dodatni bonus.

  • Daj, nemoj me plašiti ;). Problem je, jer RTS u svemu zakasni.

    Da, želeli smo modernu pesmu – ali brate neku hitičnu, ne običan album trek, koji nema nikakav klajmeks, vrhunac … a gde su sada bešale oni likovi, koji su stalno jaukali, “Šteta što ne peva na …”? Sada je kao super, što peva na ameriken ingliš? Meni lično, ne smeta nimalo … samo želim da prozivam ljude, dvostrukog morala;).

    Iz redakcije, su jedino Marko i Zdravko pošteno ocenili pesmu. Ovi ostali, kao da su pisali komentar, imajući na umu, da Olja čita (što u ostalom i zaista radi) ;). Pozdrav Olja ;)!

    Ova pesma, navodno zvuči, kao one na “MTV, VH1”? Možda, pre desetak godina … kada je i spomenuti “Firework” bio moderan. U ostalom … jeli nekome, za pohvalu, ukoliko pesma zvuči, kao mejnstrim?

    … da je ta, toliko hvaljena pesma, baš toliiiko dobra … reci mi onda, zašto je nije kupila, Lejdi Gaga, Kajli Minog, Končita Vurst … ? Ili neko, od ostalih, iz one legendarne nejm droping liste? Zar nije to bilo isplatljivije, nego pesmu prodati Olji, pa da ona izabere žrtvu, koja će je otpevati? Klasičan primer, prodavanja mu.., za bubrege.

    Najjače mi je, što neki kažu, da pesma ima malo balkanskog duha, mirisa … je li nekome ozbiljno zvuči balkanski, kada bek vokali, u bridžu, pevaju “uuuu-uuu-uuu-u-u”? Joj … šta se sve nismo načitali … avantgarda, etno, balkanski, brza pesma (govorimo li o istoj pesmi?!) … pejper, pa makar i elektronski, zaista trpi sve!

    Ko ne kaže, da je pesma fenomenalna, je automatski hejter ili patriJota? Ma da, kako da ne ;).

    Bez brige … nazvaću za Tidžu … nazvao bih i za albanku Gaši, da ode da peva za Srbiju … ali da mi je pesma fenemenalna, kao sa VH1 ili MTV … ne, nije.

    I još nešto … već u nedelju, 14. Maja, će Tijana zaista folingati intu ze dip, intu ze dip-dip-dip … jer, će biti zaboravljena, kao i sve ostale pevačice, zadnjih godina. Seti se mojih reči ;).

  • Rekao sam ti i pre neko vece,jednom je bila Marija Serifovic!
    Tesko ce se to ponoviti ili nadmasiti,mislim realno jednom ce se verovatno desiti i druga pobeda Srbije ali je pitanje kada i hocemo li ti i ja to doziveti.

  • Slažem se. Smešne su mi ove hvalospevke redakcije, na račun RTSa, dok je RTS pogrešio u svemu, gde se pogrešiti može. … ali već sam dosta pisao o tome.

    Redakcija zavisi od RTSa. Tako da, teško, da ćeš od njih čuti dobronamernu kritiku, na račun javnog servisa.

  • Tijanu su i realno ocenili,mislim mozda bude i koju poziciju vise a mozda i koju poziciju nize(ne daj Boze) ali imam osecaj da nece Tijana biti u prva 3 mesta u polufinalu a mozda ni u prvih 5,kao i prethodnih godina sto su nasi predstavnici prolazili,realno negde od 7. do 10. mesta,jer ako je Sanja tako lose prosla onda i nisu neke sanse za Tijanu,mada opet nikada se ne zna mozda bas ova pesma dobro prodje i plasira se u finale i bude bolje plasirana od mnogih nasih predstavnika ,ne zelim da bas preudiciram..

  • Kao prvo ,zeleo bih ovom prilikom da pohvalim redakciju na jos jednoj sjajnoj sezoni rubrike “Iz mog ugla”,svaka cast ljudi,ali zaista 🙂
    Mnoge stvari sam vec znao iz onog dela “Vremeplov” ali naravno postoje i stvari koje sam zahvaljujuci vama saznao.
    Jedina stvar koja mi se nije dopala su komentari pojedinih clanova ove redakcije.
    Svako ovde treba da iznese svoje objektivno misljenje,medjutim stekao sam utisak da su neki od clanova redakcije bili ili previse pristrasni ili pomalo politicki nastrojeni,a za neke komentare citajuci ih pitao sam se da li je ta osoba zapravo cula pesmu.
    Sada da predjemo i zapravo na vecerasnju temu rubrike “Iz mog ugla” a to je Tijana Bogicevic i pesma “In too deep”,bicu zaista kratak 🙂
    Pre svega moram da kazem da obozavam njen vokal i uzivam u njemu.
    Sto se tice same pesme moram biti iskreno,ocekivao sam vise.
    Ne zelim da se ponavljam,ali pored jezika zamerka kod ove pesme je sto ni malo nije inovativna ,dakle imam utisak da sam ovu pesmu cuo vec mnogo puta i zaista u refrenu a i strofama me podseca na 2 mozda cak i 3 vec postojece pesme.
    U utorak cemo videti kakav ce biti nastup Tijane na evroviziji sto moze biti presudno,ali za sada joj predvidjam ulazak u finale a za ostalo cemo videti.
    Srdacan pozdrav redakciji i jos jednom sve pohvale,bili ste odlicni i ove godine kao i prethodnih,svako dobro.

  • Tijana je vokalčina i 150% sam siguran, da će pesmu otpevati maestralno.

    Pesma, kao takva je takođe kvalitetna i, kao što smo već prijmetili, po atmosferi, malo liči na “Firework”, od Katy Perry. No … pesma je klasičan album track i nije takmičarska, hitična, iliti hitoidna. To ne mora biti problem, jer mnogi prate YouTube, informišu se, te su imali prilike i vremena da zavole Tidžu i pesmu ;).

    Iako priznajem, da ispočetka nisam bio oduševljen, da opet ne ide neka Nata ili Ana ;), sada mogu reći, da mi je okej. Kritike, po inostranim medijima su dobre, i svi naglašavaju Tijanine vokalne mogućnosti i kvalitet pesme.

    Juče sam gledao ARD Song Check, pa da vam malo prenesem utiske ;).

    Thomas Nohr i koreografkinja Nikeata Thompson su ocenjivali “Tidžana Bogičevič” ;). Složili su se, da je numere vrhunske produkcije, te da je interpretacija autentična. No, Thomas Nohr je odmah na početku rekao, da mu je jako žao, što je produkcija švedska, i da mu je krivo, što je Srbija odustala od svoje tradicije, da se osloni na domaću produkciju. Naglasio je, da su Srbi uvek bili ponosni na svoju domaću produkciju, te da su imali dobre pesme. Spomenuo je naravno i “Marija Zerifovič” ;), koja je pobedila sa domaćim autorima.

    Nohr reče, da se brine za ESC. Ove godine je nivo visok, ali ima penaestak švedskih kompozicija. Metaforički gledano … Evropska kuća, skroz uređena švedskim nameštajem (IKEA?). Izgleda jako lepo, ali nema nikakvih individualnosti. Nikeata je se odmah uključila i dodala, “Tako je! Po pravilu bi trebao postojati zakon, koji to sprečava!”.

    Nikeata Thompson ne misli, da je Srbija favorit iz senke, jer smatra da često (ne uvek, ali često), pobedi neko, ko je poseban, jer, kako ona veli, u tome je fora, a ne nuditi ono, što se sugde može čuti. Ona je Srbiji dala 5, a Nohr 7 (od 1-10). Gledaoci su dali prosečnu ocenu 6,3. Tako da je Tijana zauzela solidno 8. mesto (prosek 6,2 poena) u drugom polufinalu.

    Isti tandem (Nikeata Thompson i Thomas Nohr) su, kod voditeljke Alina Stieger, ocenjivali Janu Burčesku.

    Nikeata i Thomas su se složili, da je numera dobra, te Nikeata reče, da je podseća na grupu Icona Pop. Thomas kaže, da zvuči kao mnoge druge i žali, da spot uopšte ne otkriva, kako Jana zapravo deluje, izgleda, kakvu mimiku ima, dok peva … u svim ostalim spotovima pevači pevaju, te se jasno vidi gestikulacija, mimika. On misli da je Makedonija zbog video spota hajpovana, koji je izvanredna produkcija. Zainteresovalo ga, ko je ta žena, kako ona deluje, te je malo istraživao o njoj. Imao je i prilike da je sluša uživo, na raznim Eurovision Preview Parties. Prenosi, da je bilo vidljivo, da je zaista teško, izvesti performans uživo, za tu uptempo numeru. Takođe je naglasio da Burčeska nije, izdržala glasovno, čak ni bez plesanja, te kaže, da nema prezenciju (harizmu), na sceni. On ceni, da makedonska televizija itekako zna, za te nedostatke, pa je, zbog toga, sa tim spotom, sve prekrila velom. Kao, da se publika “zagreje” za pesmu, pa će tako izgraditi čvrsto mišljenje i, možda, zanemariti, da na ESC stejdžu, to neće tako izgledati. Taj potez Nohr smatra lukavim. Na osnovi spota se izgradi mišljenje publike, mediji izveštavaju na osnovi spota, a ima i uticaja na kladionice. Nikeata je, kao koreografkinja, predložila nekoliko rešenja, za takvu up tempo numeru, što je bilo zanimljivo. Gledaoci su takođe izrazili razočarenje Janinim živim izvedbana pesme. Nikeata je dala 7, a Thomas 10 poena. Publika je pesmu ocenila sa 7,9 poena. Sve na osnovu spota. Treće mesto, sa prosekom od 8,2 poena.

    Kris Kostov je takođe prošao solidno. Njega su ocenjivali Iveta Mukuchyan i Irwing Wolther. Iveta misli da je Kris, iz “evrovizijske perspektive” jako dobar izbor (“jako sladak, sa sve razmakom između zuba”), naglašava da dobro peva i da je pesma kvalitetna. Sigurna je, da će se kvalifikovati, za finale. No, kako će tamo proći, nije želela da prognosticira, jer kaže, da je izuzetno bitno, ko nastupe pre i posle, i da to može dosta promeniti. Wolther je potvrdio Ivetina izlaganja. Kaže, da ima mnogo mističnih balada, koje gube svoju jačinu, ako su pozicionirane jedna, za drugom. Veruje, da Kris ima potencijala, za visok plasman, ali da utiče nekoliko faktora, koje ne treba zanemariti.

    Wolther dalje navodi, da je Bugarska imala ranije nekoliko pesama, koje su bile kriminalno potcenjene, ali da je uspela, da surfuje na mejnstrim talasu, čemu je prošlogodišnji plasman dokaz. Spomenuo je, da su Srbija i Makedonija naručili pesme, kod istog autorskog tima, što on žali, jer tako će se ESC pretvoriti iz takmičenja država u takmičenje autorskih timova. On ESC poznaje drugačije, te želi da se taj pokret zaustavi.

    Iveta i Irwing su Krisu dali po 7 poena, dok je publika pesmu nagradila sa 8,2, što u konačnom zbiru čini prosek od 7,6 i drugo mesto u drugom polufinalu.

    Ivetu su pitali, šta ona savetuje takmičarima. Kaže, “Maksimalo se posvetiti sebi i ne čitati komentare!” ;). Do ESCa svaki izvođač trista puta posumnja u pesmu, performans i samog sebe, tako da se ne treba opterećivati komentarima. Izvođač mora verovati u pesmu i svoj performans.

  • Vrlo sam ponosan na nasu predstavnicu Tijanu i premocnu pesmu In Too Deep, to je po meni prosto nesto najbolje i najubedljivije sto smo poslali ikada na Eurosong, jako,snazno,mocno, fantasticno! Vrlo ponosno cu podriti Tijanu 11.i naravno 13.Maja.Srecno Tijanaaa!! P.S Nadam se da cemo se sad kad smo se uozbiljili sa pesmama, uozbiljiti i sa scenskim nastupima i kostimima…Dosta je ocajnih scenskih nastupa iz 2013 2015 i 2016 godine vreme je za dominaciju na svakom polju! Go Go Go !!!
    P.S 2: Bilo mi je zadovoljstvo, i jako zabavno da ocenjujem pesme ove godine u ovoj rubrici kod vas! Hvala vam na pruzenoj toj mogucnosti! 🙂

  • Meni je žao što se ova rubrika još jednom završava,bilo je kratko ali lepo.Što se Tijane tiče,na početku mi se činila malo hladna(verovatno jer je došla posle vesele Sanje)ali sam je tokom ovog predevrovizijskog putovanja zavoleo,ima sjajan karakter i jako kvalitetan vokal.
    Što se pesme tiče,takodje nisam nešto bio oduševljen na početku,ali nisam odustajao od toga da preslušavam našu pesmu sve dok u njoj ne nadjem nešto neverovatno kao i svake godine i na kraju sam shvatio da smo ove godine ipak načinili korak unapred i drago mi je zbog toga.Baš me zanima kako će izgledati naš nastup u Kijevu.
    Srećno Tijani i sve najbolje,navijamo!!!!

  • Prvi susret sa opcijom Tijane Bogićević u kontekstu ESC-a (ali ne kao pratećeg vokala) imao sam u rubrici Evrovizijski potencijali i tu sam ostao iznenađen tim predlogom jer zaista nisam video evrovizijski potencijal u njoj. Prva pomisao je bila “ne, nikako” kad ono, baš ona ide na ESC. 🙂 Ok, ima dobar glas, lepo peva i ovako je simpatična devojka ali nema harizmu, ne pleni, ne drži pažnju. Korektno je sve to, ali ravno i ne izaziva nikakvo uzbuđenje ili reakcije kod slušaoca.
    Pesma je takođe ok, korektna. Dugo godina smo želeli da pošaljemo neki kao modernu pesmu svetskog zvuka i na kraju pošaljemo takvu pesmu baš ove godine kada još 25 zemalja šalje istu takvu pesmu. Opet je RTS zakasnio. Ne samoo to, već je izabrao autore koji rade čak 3 pesme ove godine, neverovatno.
    Kako god, ovošto smo dobili je fino, korektno, slušljivo, osrednje, prosečno. Nipočemu se za sada ne izdvaja. Hit nije postala niti može postati, ni u Srbiji a kamoli tek u inostranstvu. Kada mene, koji po default-u navijam za Tijanu i Srbiju, ne dotiče baš toliko da bih glasao za nju i stavio je u top 10, onda ne znam kako će nekoga koga baš briga i za Tijanu i za Srbiju.
    Jedino ako budu imali neki neverovatno dobar nastup pa da se nadamo nekom boljem plasmanu, ali znajući RTS imam opravdanu sumnju. Ponovo prateći vokali i plesač, kao prošle godine, hm… Još kad sam video da Srđan Vekić kreira haljine. Pa zaista!? Dečko je nagrađen za najgori kostim na ESC a sada ponovo kreira. Čime li je zaslužio i opravdao taj angažman?
    Sve u svemu, osrednje, prosek proseka. Ako je to bio cilj RTS, onda ok.
    Srećno Tijana!

  • Ja Tijani zelim svim srcem sve najbolje na takmicenju, i da ostvari dobar rezultat!!!

  • Nije lose nekad potraziti pomoc sa strane. Srbija ce se predstaviti vrlo dobrom pjesmom, koja zaista zvuci kao svjetski hit. Narocito mi se svidja Tijanin glas, kao i instrumentalni dio koji je zagolicao mastu fanova kada je objavljen. Navijamo za finale i da nastupi proteknu u najboljem redu 🙂

  • Tijana ce nas dostojno predstaviti u to sam siguran, jednako dobro kao Bojana i Sanja sto su uradile! Srecno Tijana! 😀

  • Ovo je nesto najbolje sto je Srbija poslala na Evroviziju. Msm da je cak bolja i od Marije Serifovic. Ima sve sto jedan evrovizijiski takmicar treba da poseduje. Voleo bih da scenski nastup bude slican kao i spot samo sa drugacijim kostimima naravno. Ne msm da ima neku jaku konkurenciju osim Italije i Francuske.